Urząd Miejski w Sośnicowicach

ZP- 9/2013

ZP- 9/2013

Sośnicowice: Zakup kontenerów na boisko w Bargłówce
Numer ogłoszenia: 109855 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sośnicowice , Rynek 19, 44-153 Sośnicowice, woj. śląskie, tel. 032 2387191 w. 330, faks 032 2387550.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup kontenerów na boisko w Bargłówce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawę, posadowienie i montaż kontenerów sanitarno szatniowych dla zawodników i sędziów wraz z opracowaniem dokumentacyjno prawnym oraz instalacjami i przyłączami wod-kan i elektrycznymi wraz z bezodpływowym zbiornikiem na ścieki sanitarno - bytowe. Kontenery należy dobrać do celów sanitarno szatniowych zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym Załącznik nr 1 do SIWZ. Lokalizacja inwestycji na działce nr 3 przy ul. Kopanińskiej w Bargłówce..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 44.21.11.00-3, 45.21.22.21-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 200.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie i montażu kontenerowego zaplecza sanitarno szatniowego o wartości minimum 80 tys. zł brutto każde. W przypadku podmiotów działających wspólnie wiedza i doświadczenie podlega sumowaniu.Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje do wykonywania przedmiotu zamówienia, tj.a) co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno budowlanej i posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia otrzymania stosownych uprawnień, oraz posiada aktualne członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego. Co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych i posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia otrzymania stosownych uprawnień, oraz posiada aktualne członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego. Co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia otrzymania stosownych uprawnień, oraz posiada aktualne członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego. Co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej i posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia otrzymania stosownych uprawnień, oraz posiada aktualne członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego. Co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych i posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia otrzymania stosownych uprawnień, oraz posiada aktualne członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego, co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia otrzymania stosownych uprawnień, oraz posiada aktualne członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji osób wskazanych wyżej. W stosunku do wymienionych wyżej osób: Zamawiający dopuszcza uprawnienia równoważne dla osoby, która posiada uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie i zachowała uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.Zamawiający dopuszcza równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.). Uwaga: Zamawiający dokonując analizy niezbędnego doświadczenia zawodowego będzie oceniał informacje wskazane w wykazie osób w związku, z czym należy opisać doświadczenie zawodowe w sposób precyzyjny tak, żeby na ich podstawie można zweryfikować postawione warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. W szczególności Zamawiający ustanawia następujące warunki umożliwiające zmianę treści umowy: wystąpienie warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych, które istotnie utrudniają lub uniemożliwiają prowadzenie robót w umówiony lub zgodny z prawem lub zasadami sztuki budowlanej sposób, konieczność zmiany osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do nadzorowania procesu budowlanego, wystąpienie konieczności zlecenia zamówień dodatkowych na podstawie art. 67 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, od których zależy należyte wykonanie przedmiotu zamówienia.Konieczność wykonania robót dodatkowych, od których zależy należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, wystąpiła konieczność wykonania robót zamiennych niezbędnych dla prawidłowego wykonania zamówienia. Zamawiający może zmniejszyć zakres zamówienia. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji pomniejsza się wynagrodzenie według cen określonych w kosztorysie ofertowym, koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. Dopuszczalny zakres zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego obejmuje: możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia i innych terminów umownych możliwość zmiany osób uprawnionych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do nadzorowania procesu budowlanego, możliwość zmiany kolejności wykonywania robót. Możliwość zmiany zakresu robót w przypadku wystąpienia robót zamiennych. Możliwość zmiany umówionego wynagrodzenia wynikającej z porównania rozmiaru i wartości robót zamiennych z robotami pierwotnie zamówionymi z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia. Wprowadzenie powyższych zmian jest możliwe po spełnieniu następujących warunków: zgodnego oświadczenia Stron umowy, zachowania formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosnicowice.i-gmina.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sośnicowicach, 44-153 Sośnicowice, ul. Rynek 19, sekretariat pok. Nr 9..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sośnicowicach, 44-153 Sośnicowice, ul. Rynek 19, sekretariat pok. Nr 9..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


Data wytworzenia: 2013-06-12 15:28 Autor: Leszek Kołodziej Data publikacji: 2013-06-12 15:28 Osoba udostępniająca na stronie: Leszek Kołodziej Data ostatniej modyfikacji: 2023-10-30 Osoba modyfikująca: Kazimierz Kaczmar