Urząd Miejski w Sośnicowicach

ZP-16/2013

ZP-16/2013

Sośnicowice: Budowa asfaltowej nawierzchni ul. Nowowiejskiej w Tworogu Małym
Numer ogłoszenia: 270498 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sośnicowice , Rynek 19, 44-153 Sośnicowice, woj. śląskie, tel. 032 2387191 w. 330, faks 032 2387550.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa asfaltowej nawierzchni ul. Nowowiejskiej w Tworogu Małym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej na odcinku od skrzyżowania z ul. Polną bez skrzyżowania do skrzyżowania z ul. Brzozową włącznie o długości 195,0m o szerokości 4,50m poprzez zastosowanie nawierzchni z asfaltobetonu, ograniczoną elementami prefabrykowanymi krawężniki lub ścieki. Przebudowa drogi będzie polegać na poszerzeniu istniejącej jezdni do 4,5 m. Przebudowywany odcinek ul. Nowowiejskiej kończy się skrzyżowaniem z ul. Brzozową, które zostanie przebudowane. Skrzyżowanie zaprojektowano jako zwykłe. Włączenie ul. Brzozowej do ul. Nowowiejskiej wyokrąglono łukami o promieniach R=3 i R=25m. Jezdnia będzie posiadała nawierzchnię z asfaltobetonu, ograniczona elementami prefabrykowanymi krawężniki lub ściek. Niweleta jezdni została zaprojektowana w sposób dostosowany do istniejącej nawierzchni i zjazdów z niewielkimi korektami dzięki, który zapewniony będzie prawidłowy odpływ wód opadowych. Jezdnia ul. Nowowiejskiej będzie posiadać spadek jednostronny o wartości 2%. Na odcinku od km 0,0 +0,0 do km 0,1 + 10,0 spadek jest skierowany do rowu przydrożnego. Na Tm odcinku wzdłuż prawej krawędzi jezdni zaprojektowano ściek z elementów prefabrykowanych o szerokości 0,5m ułożonych na ławie betonowej z betonu C12/15. Wody ze ścieku skierowane zostaną do projektowanej studzienki ściekowej włączonej do istniejącej kanalizacji deszczowej poprzez istniejącą studnię rewizyjną. Na tym odcinku jezdnia z lewej strony będzie ograniczona krawężnikiem betonowym najazdowym 15 x 22 cm ułożonym na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Krawężnik najazdowy, zlokalizowany po lewej stronie drogi, będzie ułożony do km 01, + 75,0. Na odcinku od km 0,1 +10,0 do km 0,1 + 95,0 jezdnia będzie posiadała spadek poprzeczny skierowany ku lewej krawędzi jezdni. Od km 0,1 + 75,0 lewa krawędź jezdni zostanie ograniczona krawężnikiem betonowym 12 x 25 cm ułożonym na ławie betonowej z oporem z betonu C 12/15. W zakres opracowania wchodzi również przebudowa zjazdów do posesji do granicy pasa drogowego. Nawierzchnia zjazdów zostanie wykonana z kostki brukowej betonowej i ograniczona będzie krawężnikami betonowymi wtopionymi o wymiarach 12 x 25 cm posadowionymi na ławie betonowej z oporem. Wody opadowe i roztopowe z przebudowywanej jezdni zostaną skierowane pochyleniami poprzecznymi i podłużnymi do projektowanego ścieku lub istniejącego rowu przydrożnego. Na odcinku od km 0,0 + 0,0 do km 0,1 + 10,0 zaprojektowano z prawej strony jezdni ściek z prefabrykatów betonowych. Wody opadowe, które spłyną do ścieku zostaną skierowane spadkiem podłużnym o wartości 0,4 - 1,0% do projektowanej studzienki ściekowej. Studzienka ściekowa z osadnikiem bez syfonu, zostanie wykonana z kręgów betonowych 0 500 mm . Na studzience ściekowej zostanie zabudowany wpust uliczny żeliwny klasy D 400 kN. Projektowana studzienka ściekowa będzie włączona przykanalikiem, z rur PVC - U klasy S ze ścianką litą SDR 34 0 200 mm, do istniejącej studni rewizyjnej. Na odcinku od km 0,1 + 10,0 do km 0,1 + 95,0 wody opadowe i roztopowe pochyleniami poprzecznymi zostaną skierowane do krawężnika zlokalizowanego po lewej stronie jezdni. Następnie pochyleniami podłużnymi do najniższego miejsca zlokalizowanego w km 0,1 + 75,0 gdzie poprzez krawężnik wtopiony 12 x 25 cm wpłyną do istniejącego rowu przydrożnego. Na odcinku 20 m, w celu uniemożliwienia degradacji pobocza zostaną ułożone płyty betonowe ażurowe na szerokości 60 cm..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.23.31.24-4, 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum 3 roboty budowlaną polegającą na: wykonaniu nawierzchni asfaltowej w tym elementów odwodnienia o wartości minimum 150 000,00 zł brutto w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

  • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, lub odpowiadające im ważne uprawienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym liczonym od dnia uzyskania uprawnień, posiadająca aktualny wpis do właściwej izby inżynierów budownictwa.Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosnicowice.i-gmina.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sośnicowicach, Sośnicowice 44-153, ul. Rynek 19 - sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sośnicowicach, Sośnicowice 44-153, ul. Rynek 19 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Data wytworzenia: 2013-07-11 09:52 Autor: Leszek Kołodziej Data publikacji: 2013-07-11 09:52 Osoba udostępniająca na stronie: Leszek Kołodziej Data ostatniej modyfikacji: 2023-10-30 Osoba modyfikująca: Kazimierz Kaczmar